Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

1.000.000 προβολές !

    Σήμερα, περί τις 12:20 μ.μ, συμπληρώθηκε το ορόσημο του ενός εκατομμυρίου προβολών σελίδας, αυτού του blog, σε διάστημα περίπου τριών χρόνων (αφού ουσιαστικά, από το 2012 άρχισα να γράφω πιο συστηματικά).
   Όταν ξεκινούσα, δεν ήξερα, ούτε τι να (πρωτο)γράψω, ούτε που θα βγει, αυτή η προσπάθεια, όμως το αποτέλεσμα δείχνει ότι υπήρχε ένα κενό, στη νομική πληροφόρηση του μέσου-μη νομικού πολίτη !
   Μιλώντας για στατιστικά, να αναφέρω επίσης, ότι το 93,8% των αναγνωστών, προέρχεται από την Ελλάδα και αυτό είναι λογικό και αναμενόμενο, 1,37% από ΗΠΑ, 1% από την αδελφή Κύπρο και ακολουθούν με ποσοστά μικρότερα της μονάδας (κατά σειρά) : Ουκρανία (!), Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ρωσία, Ολλανδία, Γαλλία και Βέλγιο.
   Το blog έχει αυτή τη στιγμή 95 μέλη (και πολλά είναι) και 880 αναρτήσεις, ενώ αποτελεί επιλογή μου, ο αναγνώστης να μπαίνει, από μηχανές αναζήτησης, ψάχνοντας να μάθει κάτι, εννοώ ότι ποτέ δεν θα έκανα "διαφήμισή" του, για να αυξηθούν οι (χωρίς νόημα και σκοπό) προβολές του, αν κάποιος θέλει να περάσει "ξένοιαστα" την ώρα του, υπάρχουν χιλιάδες άλλες επιλογές !
   Στα πέντε περίπου χρόνια, της ύπαρξής του, έχω λάβει ελάχιστα εμαιλς συγχαρητηρίων (ευτυχώς, για να μην καβαλήσω το καλάμι) και ακόμα λιγότερα με προτεινόμενα θέματα ανάλυσης (αν ήταν κάποιος πονηρός, θα μπορούσε να ζητήσει να μιλήσω γενικά, για το ..θέμα που τον απασχολεί).
    Ίσως αυτός να είναι και ένας λόγος, που έχω τεμπελιάσει κάπως τελευταία και αναλώνομαι σε λιγότερο νομικές αναλύσεις (κατά κανόνα βέβαια, υπάρχει νομικό ενδιαφέρον και περιεχόμενο, ακόμα και σε αυτές), αφού δεν υπάρχει ανατροφοδότηση για ζητήματα, που θα μπορούσαν να απασχολούν πολύ κόσμο.
     Αισθάνομαι επίσης την ανάγκη να απολογηθώ και να ζητήσω συγγνώμη, αν έχω αδικήσει κάποιον, άθελά μου, με τα γραφόμενα, καθώς και αν έχω γράψει κάτι λάθος, που δεν ισχύει, γιατί αφενός κανείς δεν είναι "άσφαλτος" και αφετέρου, στα νομικά, μπορούν να υποστηριχθούν περισσότερες, από μία, ..σωστές απόψεις !
     Επαναλαμβάνω, ότι το blog δεν έχει θεωρητικό-ακαδημαϊκό χαρακτήρα, παρότι έχει δεχθεί ευχαριστίες και από φοιτητή, είναι κατεξοχήν πρακτικό και βασίζεται περισσότερο στη Νομολογία, παρά στη θεωρία του Δικαίου.
     Σίγουρα, σε επίπεδο θεωρητικής κατάρτισης, υπάρχουν χιλιάδες καλύτεροι από εμένα, διότι δεν ενδιαφέρομαι τόσο για ..θεωρίες, η Νομική και η δικηγορία, είναι κατεξοχήν πρακτικές υποθέσεις, τα θεωρητικά τα βαριέμαι αφόρητα.
     Θυμάμαι πάντως, ότι στο Λύκειο, ήμουν εξίσου καλός και στα μαθηματικά και τις φυσικοχημείες, παρόλο που δε με ενθουσίαζαν και, για να γελάσουμε, πόσο ..ξενέρωσε ένας μαθηματικός, που είχα, όταν του ανακοίνωσα, ότι θα πάω στην Γ' Δέσμη !

1 σχόλιο:

  1. Τις τελευταίες ημέρες, παρατήρησα, μία σχετικά αθρόα, αποχώρηση μελών από το παρόν blog και μου έκανε εντύπωση, διότι δεν ξέρω πως να την ερμηνεύσω. Αν πρόκειται για διαφωνία, πάνω στις προσωπικές απόψεις, που εκφράζω, σε διάφορα θέματα, είναι σεβαστή και καλοδεχούμενη, άλλωστε Δημοκρατία έχουμε ! Απλά, η μαζικότητα των αποχωρήσεων, με έκανε να ανησυχώ, μήπως κάποιος με συκοφαντεί, κάπου, εν αγνοία μου, είναι μία σκέψη, που πέρασε από το μυαλό μου και αυτό, ναι, θα ήταν ένα ..πρόβλημα, διότι, όπως λέω και παραπάνω, δεν είναι σκοπός μου, η απόκτηση μελών ή ακολούθων κλπ., αλλά σε μια τυχόν άδικη επίθεση εναντίον μου, σίγουρα δεν θα έμενα απαθής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.