Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

ψάξτε αλλού (και αλλιώς) να βρείτε λεφτά !!

    Τις τελευταίες μέρες και με σημερινά πρωτοσέλιδα ακόμα, γινόμαστε ξανά μάρτυρες του απόλυτου παραλογισμού της λειτουργίας του φοροεισπρακτικού και φοροελεγκτικού μηχανισμού της χώρας, με φήμες, για καραμπινάτες περιπτώσεις φοροδιαφυγής, εκατομμυρίων ευρώ, μεγαλοδικηγόρων, μεγαλογιατρών κλπ (τα ίδια παντελάκη μου, τα ίδια παντελή μου, κάθε φορά).
   Τα "λαγωνικά" του ΣΔΟΕ και άλλων υπηρεσιών του κράτους, θεώρησαν ότι έπιασαν τον ταύρο από τα κέρατα (για να μην πώ την άλλη έκφραση με τον παπά), ανακάλυψαν λέει μία φοβερή μέθοδο (εδώ γελάμε) σύλληψης της φοροδιαφυγής !!
   Όπως έγινε γνωστό και από την περίπτωση του βουλευτή και δικηγόρου Καπερνάρου, τι κάνουν ; Πάνε και κοιτάνε την κίνηση του τραπεζικού λογαριασμού του ελεγχόμενου και Ό,ΤΙ έχει μπει μέσα, σε βάθος ακόμα και ..10ετίας, το θεωρούν εισόδημα και μάλιστα "μαύρο"...
   Με το φτωχό μου το μυαλό, αναρωτιέμαι : γιατί κοιτάνε μόνο τι έχει μπει, τις καταθέσεις και όχι (και) τι έχει βγει, τις αναλήψεις, μεταφορές κλπ ;; (χαχα) Αν στο παράδειγμα του βουλευτή, έχουν μπει 5,5 εκατομμύρια ευρώ και έχουν βγει 6 εκατομμύρια, για ποιο ποσόν, πρέπει αυτός να ελεγχθεί ή να (ξανα)φορολογηθεί ;;; Ε, σαΐνια ;
   Είναι δυνατόν (θα μου πεις στην ελλάδα ζούμε) ό,τι μπαίνει σε έναν τραπεζικό λογαριασμό, να θεωρείται και εισόδημα, που αποκτήθηκε ; Αν π.χ ένας πελάτης μου, κερδίσει δικαστικά από μία αντίδικο εταιρία, ένα ποσόν της τάξης των 20.000 ευρώ, δεν θα πάω να τα πάρω μετρητά, στην τσέπη, με κίνδυνο να με ληστέψουν, θα τους πω, να τα βάλουν στο λογαριασμό μου και μετά, θα τα μεταφέρω στο λογαριασμό του πελάτη μου, αφού κρατήσω τη συμφωνηθείσα αμοιβή μου (10 έως 20 %) !!
   Είναι απίστευτη η ευκολία, με την οποία μπορεί να κατηγορηθεί και να σπιλωθεί το όνομα κάποιου, από τις φορολογικές Αρχές, ως φοροφυγά, χωρίς να υπάρχει λόγος, καπνός, χωρίς φωτιά...
   Είμαι ο τελευταίος, που θα πει, ότι δεν υπάρχει φοροδιαφυγή, στους ελεύθερους επαγγελματίες, όμως έχω πει την άποψή μου για αυτό : έτσι ήταν και έτσι θα είναι, ως ένα βαθμό, αν θέλεις να έχεις το σίγουρο μισθό, δεν μπορείς να φοροδιαφύγεις και το ξέρεις εκ των προτέρων, είναι το τίμημα που πληρώνεις και αντίστροφα, για έναν επαγγελματία, που δεν ξέρει αύριο τι του ξημερώνει, αυτό είναι το "μπόνους" !
   Και για να πάμε και λίγο παραπέρα, τα αφορολόγητα, μη δηλωθέντα εισοδήματα ενός δικηγόρου ή ενός γιατρού, δεν είναι "μαύρα" λεφτά, μπορεί να είναι "γκρίζα", ωστόσο -εννοώ- ότι τα έχει δουλέψει, έχει δώσει κάποιες υπηρεσίες, για να τα λάβει, δεν είναι προϊόν παράνομης δραστηριότητας...
   Μαύρα-κατάμαυρα, όμως, είναι πιθανόν τα εκατομμύρια ευρώ, που έχουν,σύμφωνα με την επίσημη λίστα Λαγκάρντ, στην Ελβετία, "άνεργοι", "ανεπάγγελτοι", "οικοκυρές" και "επιχειρηματίες", που δεν έχουν κάνει καν έναρξη επιτηδεύματος (βλέπε και σύζυγος Γιάννου).
   Εκεί τι έγινε ; Ελέγχθηκαν αυτά τα τεράστια ποσά ; Ελέγχθηκαν οι λογαριασμοί εκατοντάδων χιλιάδων ή εκατομμυρίων ευρώ, που διατηρούν δημόσιοι υπάλληλοι (κυρίως σε εφορίες, πολεοδομίες και υπουργεία, που έχουν να κάνουν με επιδοτήσεις και γενικά με χρηματική διαχείριση, κρατικού χρήματος). Γιατί μας είπανε κάποτε ότι τα βρήκαν, αλλά δεν μας είπαν ποτέ, το αποτέλεσμα, τι πήραν πίσω...
    Ξεκινήστε από αυτά, όπου είναι σχεδόν σίγουρο, ότι πρόκειται για κατάμαυρο, μη φορολογημένο και προϊόν παράνομης συναλλαγής, χρήμα και αφήστε τα πρωτοσέλιδα και τις κινήσεις εντυπωσιασμού, που σπιλώνουν άδικα ανθρώπους !!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.