Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Το καλύτερο σχόλιο, για το έγκλημα στη Ν. Μανωλάδα Ηλείας !

  Για τις "ματωμένες φράουλες" της Ηλείας, τις τελευταίες μέρες, έχουν χυθεί τόνοι, ηλεκτρονικής κυρίως, "μελάνης" και ο καθένας λέει το μακρύ και το κοντό του, ως συνήθως, με σχόλια, που ξεκινούν, από το "κρεμάστε τους δράστες" έως "καλά τους έκαναν" !!
   Δεν έχω παρακολουθήσει τα σχόλια, διότι δε συμμετέχω και δε μου καίγεται καρφί τι διαδραματίζεται στα αντι-social media, ωστόσο άκουσα μία δήλωση του Μιχαλολιάκου της Χ.Α, στη Βουλή και νομίζω ότι ήταν και το πιο πετυχημένο...
   Είπε λοιπόν ότι οι δράστες δεν ήταν οπαδοί της ΧΑ, αλλά ..του ΠΑΣΟΚ και άσχετα αν αυτό ισχύει, αν είναι ακριβές ή όχι, η ΟΥΣΙΑ είναι σωστή ! Το έγκλημα αυτό δεν ήταν ρατσιστικό ή δεν ήταν μόνον ρατσιστικό, ήταν κυρίως κάτι άλλο..
   Διότι, η αλήθεια είναι αυτή, για την κατάντια της κοινωνίας, για την ανομία και την ατιμωρησία, που υπήρχε τόσα χρόνια, υπεύθυνο κατεξοχήν είναι το ΠΑΣΟΚ, ως το κόμμα που κυβέρνησε περισσότερα χρόνια : το Π(Θ)ΑΣΟΚ, είναι εκείνο, που δημιούργησε τις νοοτροπίες Λουδοβίκου ("το κράτος είμαι εγώ"), "ξέρεις ποιος είμαι γω ;", ξέρω τον τάδε ή τον δείνα και έτσι μπορώ να διορίζομαι, να χτίζω στο δάσος ή στην παραλία, να κυκλοφορώ με ανασφάλιστο όχημα ή χωρίς να έχω πληρώσει τέλη κυκλοφορίας, να έχω ανασφάλιστους και απλήρωτους αλλοδαπούς και όχι μόνον εργαζόμενους και τόσα άλλα, χωρίς να τρέχει τίποτα, σαν να είναι κάτι το φυσιολογικό...
    Το ΠΑΣΟΚ, αυτό το χρεοκοπημένο, οικονομικά, αλλά και πολιτικά, κόμμα του 5% πλέον, είναι υπεύθυνο για αυτήν την κατάσταση στο μεγαλύτερο βαθμό, όχι ότι δεν έχει ευθύνες και η ΝΔ.
     Ως συνήθως, πρέπει να φτάσει ο κόμπος στο χτένι, να υπάρξει θάνατος ή κάτι τέτοιο, για να ξυπνήσει το κράτος και να λάβει μέτρα προστασίας, όταν γίνει το μοιραίο (δέστε τι γίνεται τώρα στα "στρατόπεδα συγκέντρωσης μεταναστών", πρέπει να υπάρξει θύμα, για να ευαισθητοποιηθεί η πολιτεία ;;), πέφτουν όλοι επάνω, αλλά η κατάσταση γίνεται χειρότερη, διότι μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά, αυτή τη στιγμή δεν θέλει κανείς να αγοράσει φράουλες Ηλείας (οι οποίες φράουλες, ως γνωστόν, είναι εξαιρετικά θρεπτικές και υγιεινή τροφή) και καταστρέφονται και υγιείς επιχειρήσεις, με τη διάσταση που πήρε το θέμα.
      Αυτά, ως προς την κοινωνική διάσταση του θέματος, θα επανέλθω λίαν συντόμως, με την καθαρά νομική άποψή μου, αυτή τη φορά, σχετικά με την προφυλάκιση των κατηγορουμένων για αυτήν την υπόθεση !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.