Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Μια μέρα στο Ταχυδρομείο...!

  Οι ιστορίες καθημερινής τρέλας στην Ελλάδα, είναι ατελείωτες, όταν πρόκειται για συναλλαγές με τον ευρύτερο δημόσιο τομέα.
   Ο ορθός τίτλος, θα έπρεπε να είναι "μία εβδομάδα στο ..ταχυδρομείο", γιατί ΤΟΣΟ χρειάστηκε, για να παραλάβω ένα συστημένο γράμμα, από το ταχυδρομείο της γειτονιάς μου !
   Παραλήπτης του συστημένου, είναι ένα θείος μου, ο οποίος μεγάλωσε και ζει στην Αμερική και αποστολέας το ΚΕΠΥΟ (φαντάζομαι ότι αφορά το ζήτημα της εξαγωγής συναλλάγματος, επειδή ο θείος πούλησε ένα διαμέρισμα στην Αθήνα το 2009 και έβγαλε τα χρήματα στην πατρίδα του, αφού είναι Αμερικανός υπήκοος-δεν το έχω ανοίξει ακόμα).
   Το γράμμα ήρθε σε μένα, επειδή είμαι ο νόμιμος αντίκλητός του, στην Ελλάδα, με σχετική διαδικασία, που έγινε στη Δ.Ο.Υ κατοίκων εξωτερικού.
   Την πρώτη μέρα, που πήγα στο ταχυδρομείο, δεν είχα μαζί μου κάποιο έγγραφο, θεωρώντας ότι θα αναγράφεται στο φάκελλο, ότι είμαι ο αντίκλητος, ωστόσο δεν συνέβαινε αυτό...
   Την επόμενη μέρα, τους έδειξα έγγραφα φορολογικά-ΔΗΜΟΣΙΑ, φορολογικές δηλώσεις για την πώληση του ακινήτου, όπου φαίνεται ποιος είναι ο αντίκλητος, ωστόσο ο προϊστάμενος ήθελε να δει πως διορίστηκα αντίκλητος, το ενδιέφερε δηλαδή το ..πως φτάσαμε στο αποτέλεσμα και όχι το ίδιο το γεγονός, πράγμα παράλογο, θεωρώ, για έναν μέσο, κοινό νου.
   Μετά, την επόμενη μέρα, βρήκα το έγγραφο απόδοσης ΑΦΜ στο θείο, στο οποίο αναφέρεται επίσης, με τον πλέον αδιαφισβήτητο τρόπο, ότι είμαι αντίκλητός του και τότε ..παρατήρησε ότι είναι παλιό και πρέπει να είναι πρόσφατο !!
   Στην εύλογη παρατήρησή μου, ότι αν είχε αλλάξει κάτι, δεν θα το έστελνε το ΚΕΠΥΟ σε μένα, δεν πήρα ποτέ απάντηση και έτσι αναγκάστηκα να περπατήσω κανά χιλιόμετρο, για να πάω ξανά στη ΔΟΥ κατοίκων εξωτερικού και να μου βάλουν μία τζίφρα ότι ...παραμένω αντίκλητος.
   Έτσι σήμερα, μετά από μία σχεδόν βδομάδα, αφού μεσολάβησε και ΣΚ, πήρα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το συστημένο στα χέρια μου...! Σας ορκίζομαι ότι αν έβρισκε ο προϊστάμενος σήμερα κάποια "δικαιολογία", για να μη μου το δώσει, θα καλούσα περιπολικό, για να τον μαζέψει, υποβάλλωντας μήνυση για παράβαση καθήκοντος, διότι υπάρχουν και κάποια όρια στην ταλαιπωρία του κόσμου, από τις δημόσιες υπηρεσίες.
    Η γραφειοκρατία δεν είναι τελείως άχρηστη, έχει λόγο ύπαρξης, έως ένα βαθμό, ωστόσο αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα, δεν έχει προηγούμενο : δεν υπάρχει περίπτωση να πας σε δημόσια υπηρεσία και να μην ακούσεις : "αυτό δε γίνεται" ή "είναι δύσκολο" κ.ο.κ.
    Η έννοια του αντικλήτου, είναι έννοια νομική και σημαίνει -όπως λέει και η λέξη- αυτόν, που καλείται ΑΝΤΙ για τον ενδιαφερόμενο, επειδή ο ενδιαφερόμενος μπορεί να μένει στο εξωτερικό, να μην ξέρει ελληνικά κλπ κλπ.
     Οι εγκύκλιοι, που στέλνουν διάφορες υπηρεσίες, μπορεί μεν να είναι δεσμευτικές για τον υπάλληλο, ωστόσο δεν μπορεί να στρέφονται κατά του Νόμου και ...της κοινής λογικής, οπότε σε αυτές τις περιπτώσεις, ο Νόμος υπερισχύει (εξάλλου, μπορεί μία εγκύκλιος να μην καλύπτει ΟΛΕΣ τις περιπτώσεις, που είναι και το σύνηθες).
     Ο προϊστάμενος, ο οποίος με ταλαιπώρησε έτσι, παρότι δήθεν προσπαθούσε να με εξυπηρετήσει και να εφαρμόσει το Νόμο, τυχαίνει να έχει ένα ένοχο (παράνομο) μυστικό, το οποίο επίσης τυχαίνει να γνωρίζω (φαντάζομαι δεν είμαι ο μόνος που το ξέρει) και είμαι σε δίλημμα αν πρέπει "να τον δώσω" ή όχι.
     Γενικά, προσπαθώ να είμαι καλός άνθρωπος, αλλά δεν τα καταφέρνω πάντα, σίγουρα όταν κάποιος μας βλάπτει, στο μυαλό μας περνάνε σκέψεις εκδίκησης, αλλά γενικά πρέπει να συγχωρούμε τους άλλους και έτσι δεν ξέρω τελικά τι θα κάνω.
     Ωστόσο, αναρωτιέμαι τι πήγε να κάνει ο Σαμαράς και η κουστωδία του, στο Κατάρ και αλλού, ποιος -έχων σώας τα φρένας- θα έρθει να επενδύσει σε ένα κράτος, που κάνει μία βδομάδα, να επιδώσει ένα συστημένο !
     Για τον κάθε άνθρωπο, πόσω μάλλον για έναν επενδυτή, ο χρόνος είναι χρήμα και η ψυχική υγεία, περισσότερο πολύτιμη, από ο,τιδήποτε, κανένας δεν θα ήθελε να μπλέξει με το Λεβιάθαν της ελληνικής γραφειοκρατίας και με εκείνους, οι οποίοι δήθεν έχουν ορκιστεί να υπηρετούν τον πολίτη και να εφαρμόζουν το Νόμο, αλλά κάνουν -ΣΥΤΗΜΑΤΙΚΑ, όχι μεμονωμένα- το αντίθετο !!

Υ.Σ: έπρεπε να δείτε πως με κοίταζαν σήμερα οι υπάλληλοι στο ταχυδρομείο, σαν εξωγήινο (χαχα), επειδή ίσως περίμεναν ότι θα τα παρατήσω (;), τους φαίνεται παράξενο κάποιος να διεκδικεί το νόμιμο και το αυτονόητο και να επιμένει, έως ότου το πετύχει, εκεί έχουν καταντήσει...







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.